05 June 2009

assalamualaikum wbt...

alhamdulillah kerana Allah masih mengurniakan kite kesihatan akal dan tubuh badan untuk kite meluangkan mase meng'update' blog kite ni..semoge kite semua sentiasa berada dalam rahmat dan redhaNya..insyaAllah..

hari2 yang dilalui dalam tempoh mase seminggu ni ditemani dengan iman yang adakalanya turun dan adakalanya cuba untuk menaik..agak gusar hati ni kerana roh ini sering meminta untuk diisi dengan makanan dan minuman berupa pengisian2 yg terbaik untuk menghilangkan kelaparan dan kedahagaannya namun seringkali diri yang lemah ni x dapat memenuhi tuntutan roh..maafkan tuanmu ni kerana x berupaya menghilangkan lapar dahagamu..insyaAllah akan ku perbaiki diri ini pada masa akan datang..

buat sahabat2, doakan kite untuk terus berada di landasan yang lurus dan benar..amin....semoga Allah merahmatimu sahabat2 sekalian..

insyaAllah dalam mase 2 minggu dari skarang kite ade final exam..seram3..huhu..ade 5 subjek..medical ethics, chemistry, a&p, english, pengajian malaysia..rasenye x terlarat nak meng'habis'kan 5 subjek dalam masa yang sangat singkat ni..doakn kite ye..insyaAllah dengan doa tulus daripada kalian,kite akan rase lebih tenang n Allah akan melapangkan mase kite untuk study secukupnye dalam masa yang sangat singkat ni..amin...

akhir kata, kite nak memohon kemaafan dari hati ke hati kepada sesiapa yang pernah kite sakiti hatinya..sori sangat2..semoga Allah sentiasa menaungi perjalanan hidup kite sumua..amin..sesungguhnya yang baik itu datang daripada Allah manakala yang buruk itu adalah bersandarkan ats kelemahan hamba yang kerdil ini..



wassalam..

No comments: