04 September 2009

bismillah..

salam..

alhamdulillah da hampir half ramadan kite lalui. macam mana dengan hari2 yang da berlalu ni? harap2 semuanya baik dan bertambah baik dari hari ke hari.

huhu. fikiran bercelaru. hati x menentu. tu la yang kite rasakan sepanjang hari ni. rindu kat family datang membuak-buak secara tiba2 je pagi tadi. rasa cam nak balik hari ni jugak. balik johor. tapi tu angan2 je. xkan jadi kenyataan pun. sebab lagi 2 minggu da bole balik da. kena sabar sket je lagi. x bole nak mengade-ngade nak balik skarang. ila pun cakap camtu gak tadi. tapi die rase camni da lame da. maybe sebab kitorang da lame x balik umah kot.

pastu, makin hari makin ramai pulak yang demam kat sini. risau pulak tengok ramai kkwan yang x sihat. xpe2. anda beruntung kerana sesungguhnya penyakit itu penghapus dosa. kepada kawan2 yang x sihat tu, harap sembuh cepat ye. ameen.

kite sedey la tengok diri sendiri. makin hari makin x btol je rasenye. makin teruk je rasenye. makin kejam pun ade jugak. isk3 T_T .doakan kite ye agar sentiasa berubah ke arah kebaikan.

harap2 esok lebih baik daripada hari ni. maafkan kite ye kalo kite ada wat salah silap. selamat berpuasa.

wassalam

3 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum nadzirah
alhamdulillah dapat lawat blog nadzirah yang comelni...
ingat.. Allah itu sentiasa bersama kite..
so, kte kenalah selalu pelihara diri kite supaya sentiasa diredhai-Nya...
anyway, best of luck for every things you do...
la tahzan.........

Anonymous said...

assalamualaikum nadzirah
alhamdulillah dapat lawat blog nadzirah yang comelni...
ingat.. Allah itu sentiasa bersama kite..
so, kte kenalah selalu pelihara diri kite supaya sentiasa diredhai-Nya...
anyway, best of luck for every things you do...
la tahzan.........

azra sareera said...

waalaikumussalam~~
hihi..
blog yg comel ke kte yg comel?
ckp kne terang2 nnti kte prsn comel cmne..
insyaAllah kte akn sntiasa igt tu..
thanx tau~~
la tahzan innallahamaana..